top of page

İngilis dili öyrənənlərin çətinlik çəkərkən əməl etməli olduğu 3 məsləhət

Updated: Oct 22, 2022

Dil öyrənənlərin akademik ehtiyacları aydın və mürəkkəbdir, çətinlik çəkdikləri zaman onlara necə kömək edəcəklərini bilmək onların uğurları üçün çox vacibdir.


İngilis dili öyrənənlər məktəbdə mübarizə aparmağa başlayanda bunun səbəbini başa düşmək və necə kömək edəcəyini bilmək xüsusilə çətin ola bilər. Lydia Breiseth for Undersod-a görə, İngilis dili öyrənənlər (ELL) üçün mövcud olan xidmətlər və dəstək haqqında çoxlu miflər və yanlış təsəvvürlər var; Bu, məktəblərin dil öyrənənləri ehtiyacı olmasa belə, xüsusi təhsil xidmətlərinə göndərdiyi qədər gedir. Lidiya deyir ki, bu miflərin arxasındakı həqiqəti bilin ki, müəllimlər tələbələr üçün daha yaxşı işləyən dəyişikliklər edə bilsinlər.



Sinifinizdə ingilis dili öyrənənləri tanımağa və onların ehtiyaclarından daha çox xəbərdar olmağa çalışaraq başlayın. Breiset tövsiyə edir ki, biz tələbələr haqqında mühüm məlumatları, o cümlədən onların güclü/güclü tərəfləri və keçmiş təcrübələri əldə etməyimizi tövsiyə edir ki, biz onlara istənilən şəraitdə, xüsusən də çətinlik çəkdikləri zaman dil mənimsəmə prosesində kömək edə bilək.



İngilis dili öyrənənlər və onların ailələri üçün bir resurs olan Colorin Colorado-nun direktoru Breiseth deyir: "İngilis dilini öyrənənlər sinifə unikal qabiliyyətlər gətirirlər." deyir. “Onların çox vaxt zəngin tarixləri, fərqli perspektivləri və bir çox dillər və mədəniyyətlər arasında keçid qabiliyyəti var. Ola bilsin ki, onların bədən dili və səs tonundan xəbərdar olmaq kimi mədəni sosial-emosional bacarıqları da var”.


Breiset ingilis dilini öyrənənləri tanıyarkən aşağıdakı üç fikri nəzərə almağı təklif edir.


1. Sükut dilin öyrənilməsinin təbii və vacib hissəsidir: Breiseh deyir ki, uşaqlar və məktəbəqədər uşaqlar adətən danışmağa başlamazdan əvvəl eşitdiklərini başa düşdükləri kimi, dil öyrənmə prosesinə başlayan tələbələrin əksəriyyəti şifahi olmayan və ya səssiz mərhələdən keçir. Bu müddətin uzunluğu; bu, tələbənin dil tədrisi və sinif əmrlərinin nə qədər zəngin olmasından, tələbənin özünə inam səviyyəsindən və risk almağa təşviq edilib-edilməməsindən asılıdır.



Sakit dövr tamamilə təbii və məhsuldardır, lakin Breiset təklif edir ki, dil öyrənənləri “çevir və danış” fəaliyyətlərindən istifadə edərək müntəzəm olaraq danışıq vaxtını artırmağa həvəsləndirmək lazımdır. Liseydə ingilis dilini mənimsəmə müəllimi Rosie Reid, "Xüsusilə ingilis dilini öyrənənlər geniş danışıq vaxtından faydalanırlar" dedi. fikri ilə razılaşır. “Müşahidə etmişəm ki, dinləməklə öyrənmək mümkün olsa da, şifahi iştirak şagirdin savadlılığı və məşğuliyyətində daha çox qazanc əldə edir.”



Dil öyrənənlərin hazırlaşmağa vaxt tapması üçün sualları əvvəlcədən verməyi düşünün, tələbələrə düşünməyə vaxt vermək üçün yavaş danışın və suallardan sonra fasilə etməyi unutmayın. İbtidai məktəbdə ikinci dil kimi ingilis dili müəllimi Emily Kaplan deyir: “Bu, ingilis tələbələrinə tərcümə etmək, fikirlərini emal etmək, ingilis dilinə yenidən tərcümə etmək və cavab vermək üçün cəsarət tapmaq üçün vaxt verir.” deyir.


2. Şagirdlər sizi çox vaxt dil bacarıqlarının tələb etdiyindən daha yaxşı başa düşürlər: Dili başa düşmək danışıqdan daha sürətli inkişaf edir və tələbələr əmrləri tam başa düşə bilər, lakin hələ səlis cavab verə bilməyəcəklər. Bu hadisə müəllimlər və tələbələr arasında fikir ayrılığı və narahatlıq yarada bilər. Breiset deyir: "Əksər hallarda müəllimlər üçün uğur kimi görünməsə də, tələbələr həqiqətən uğur qazanırlar." deyir.



Diaqramlar kimi şəkillərdən istifadə ingilis dili öyrənənlərə öz düşüncələrini və öyrənmələrini təşkil etməyə kömək edə bilər və onların dilə münasibəti hələ də inkişaf etməsinə baxmayaraq, düzgün yolda olduqlarını göstərə bilər.


Anlamağı gücləndirmək üçün fotoşəkilləri vacib sözlərlə uyğunlaşdırmaq və ya onları tapşırıqlara daxil etmək və ya çap əmrləri ilə istifadə etmək barədə düşünə bilərsiniz. ESOL müəllimi Karissa Knox Sroorel Romeo və Cülyetta dərsi keçərkən ingilis dili tələbələrinə həmin səhnədə qarşılaşa biləcəkləri çətin sözlərdən ibarət broşür verdi. Knox Sorrell lövhədə sözləri və fotoşəkilləri əks etdirərək izah edir: “Broşurada sözün ingiliscə versiyası, fotoşəkil və tələbələrin tərcüməni yazması üçün bölmə var idi”. o yazdı.


3. İngilis dili öyrənənlərin zəngin və əhatəli mühitə ehtiyacı var: İngilis dili öyrənənlər çətinlik çəkdikləri zaman fərdi dəstək və diqqət üçün xüsusi təhsilə meyl edirlər, lakin bu, çox vaxt səhvdir, Breiseth deyir. “Sözsüz ki, ingilis dilini öyrənənlər akademik olaraq mübarizə apardıqda, bu, həmişə dil məsələsidir.” Breise xəbərdarlıq edir. "Ancaq bunu düşünmədən xüsusi təhsilə yerləşdirmək çox yaxşı nəticə verməyəcək."



Bunun əvəzinə, o deyir ki, ingilis dilini öyrənənlərin zəngin dil mühitinə və bilik səviyyələrinə uyğun nəzarət edilən dəstəyə məruz qalmalarını yadda saxlamaq vacibdir. Tələbələrin müxtəlif kurrikuluma ehtiyacı var, xüsusi təhsilə yerləşdirmə onları kifayət qədər vaxt və məqsədyönlü dəstək verildikdə inkişaf edə biləcəkləri mühitdən uzaqlaşdırır.



Müəllif : Meghan Laslocky

Mənbə © edutopia.org

Link: https://www.edutopia.org/article/3-tips-remember-when-english-language-learners-struggle

bottom of page