Həyat bacarıqları kimi tanınan şəxsi keyfiyyətlər və mütəxəssis bacarıqları ibtidai məktəb kurikulumunun bütün aspektlərini təchiz etməklə kurrikulumun gündəlik quruluşuna inteqrasiya edir. Şagirdlər bu bacarıqları inkişaf etdirdikcə və fərdiləşdirdikcə orta məktəb və yuxarı məktəb səviyyələrinə keçirlər. Bu prosesdə həm insanlar, həm də hadisələrlə münasibətlərini və uyğunlaşmalarını təkmilləşdirərək öz həyat bacarıqlarını gücləndirirlər.
Qeyd olunan həyat bacarıqları bunlardır:
1. Etika: Dürüstlük, səmimilik, əxlaqi prinsiplərin sağlamlığı
2. Sağlam düşüncə: Yerində qərar qəbul etmək
3. Cəsarət: Çətinliklərlə qarşılaşdıqda düzgün qərarlar qəbul etmək
4. Səbir: Sakit qalmağı bacarmaq
5. Maraq: Daha çox öyrənmək istəyi
6. Yumor hissi: Zarafat etmək və onu sarkazm olmadan göstərə bilmək
7. Məsuliyyət: Təşəbbüskar olmaq, öz hərəkətlərinə görə cavabdeh olmaq
8. Çeviklik (yerləşdirmə): Uyğunlaşa bilmək
9. Səy: Əlindən gələnin ən yaxşısını etmək istəyi
10. Problemin həlli: Çətin anlar və qərarlar tələb edən vəziyyətlər üçün həllər istehsal etmək bacarığı
11. Əzmkarlıq: Çətinliklərə baxmayaraq irəli getmək
12. Təşkilati Bacarıq: Planlaşdırmaq, təşkil etmək və həyata keçirmək bacarığı
13. Şəxslərarası Uyğunlaşma: Hörmət, başqalarına qayğı göstərmək, yaxşı davranış, əməkdaşlıq, dostluq etmək
14-cü cəhd: Bir tapşırığı yerinə yetirmək və həlli təşkil etmək bacarığı
15. Tolerantlıq: Fərqli baxış nöqtələrini tanımaq və onlara hörmət etmək
Müəllif: Susan Kovalikin
Mənbə: https://www.wildwood.org/page.cfm?p=1526